درباره ما

حسابداری دانشجویی

پذیرش دانشجو

اطلاعیه ها و اخبار

ضوابط و مقررات

فرم ها

فرهنگی

فناوری اطلاعات

پیوندها

تالار افتخارات
| | | | | | | | |
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸
سوالات متداول مالی

1.برای اولین بار قصد ورود به سایت را دارم، نام کاربری و کلمه عبور من چیست؟
•نام کاربری کلیه دانشجویان شماره دانشجویی و کلمه عبور به صورت پیش فرض شماره ملی می باشد.

2. در صورت فراموشی کلمه عبور بازیابی آن چگونه است؟
• با مراجعه به سامانه مالی و انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور، کلمه عبور جدید به ایمیل سیستم آموزشی شما ارسال می گردد.

3. نحوه محاسبه تخفیف دانشجویان رتبه ممتاز چگونه است؟ آیا در طول تحصیل می توان از تخفیف استفاده کرد؟.
• برای رتبه های اول، دوم و سوم در هر نیمسال (به جز تابستان) به تفکیک رشته تحصیلی و نیمسال ورودی و بر اساس معدل نیمسال، مشروط بر اخذ حداقل 14 واحد درس تخصصی در آن نیمسال با حداقل معدل 17، به ترتیب 40، 30 و 20 درصد شهریه متغیر می باشد.

4. شرایط لازم جهت اخذ تخفیف نیمسال آخر چیست؟
• با عنایت به بند یک، ماده هفت شیوه نامه نحوه محاسبه و دریافت شهریه تحصیلی و تخفیفات آن برای دوره¬های کارشناسی پردیس بین الملل تهران " اگر تعداد دروس باقیمانده جهت فارغ التحصیلی در ترم آخر فقط یک درس و یا تمدید پروژه باشد شهریه متغیر واحد درسی و 50% شهریه ثابت اخذ خواهد شد.". دانشجویان محترم برای اخذ تخفیف فوق الذکر ملزم به دریافت و ارائه مستندات لازم از واحد آموزش می باشند.

5. پس از تسویه حساب در سامانه مالی مبلغ قبلی به عنوان بدهی نمایش داده می شود، علت بروز این اتفاق چیست؟
• در صورت عدم استفاده از گزینه "تکمیل فرآیند خرید" در پایان عملیات بانکی در سایت بانک، چنانچه مبلغ کسر شده پس از 72 ساعت توسط بانک مرجع به حساب شما عودت نگردد می بایست با اخذ مدارک مستند از بانک جهت ثبت پرداخت خود به صورت حضوری مراجعه نمایید.

6. فرآیند مجاز شدن پروفایل آموزشی پس از تسویه حساب مالی چگونه است؟
• پس از پرداخت مبلغ محاسبه شده به عنوان هزینه، در صورت عدم وجود بدهی قبلی سامانه مالی به صورت اتوماتیک مجاز می گردد.

7. علت غیر مجاز بودن سیستم آموزشی با توجه به تسویه حساب مالی چیست؟
• با توجه به فرآیند اتوماتیک مجاز گردیدن پروفایل در سامانه مالی، دانشجویان با مراجعه به سایت آموزشی خود می توانند سایر علت‌های غیر مجاز بودن خود را مشاهده نمایند.

8. شرایط لازم جهت اخذ گواهی برای دریافت ریز نمرات از اداره کارنامه چیست؟
• دانشجو متقاضی می بایست پس از تسویه حساب مالی جهت دریافت گواهی خود به صورت حضوری مراجعه نماید.

9. شرایط لازم جهت اخذ کارت المثنی چگونه است؟
• دانشجو متقاضی می بایست ضمن تسویه حساب مالی، اقدام به دریافت و تکمیل برگه درخواست صدور کارت المثنی از اداره پذیرش نماید.

10. شرایط پرداخت شهریه دانشجویان مهمان از پردیس بین الملل کیش چگونه است؟
• دانشجویان می بایست شهریه ثابت خود را در دانشگاه مبداء و شهریه متغیر خود را در دانشگاه مقصد در بازه زمانی مقرر پرداخت نمایند.

11. علت عدم نمایش کارت امتحان چیست؟
• در صورت عدم تسویه حساب مالی و آپلود عکس در پروفایل آموزشی دانشجو قادر به مشاهده و دریافت کارت نمی باشد.

12. نحوه اطلاع از جزئیات هزینه ها و پرداخت های صورت پذیرفته چگونه است؟
• با مراجعه به سامانه مالی و انتخاب گزینه کارنامه مالی از منوی گزارشات مالی، می توانید نسبت به مشاهده کلیه جزئیات هزینه و پرداخت به تفکیک نیمسال اقدام فرمایید.

13. فرآیند مالی درخواست های (مرخصی تحصیلی، حذف نیمسال، انصراف از تحصیل و فراغت از تحصیل) چگونه است؟
• دانشجویان می بایست پس از تکمیل درخواست، جهت بررسی وضعیت مالی و دریافت کارنامه مالی به صورت حضوری مراجعه نمایند.

* در صورت نیاز به برقراری ارتباط یا وجود هرگونه سوال و ابهام، شما می توانید با ایمیل یا تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:
تلفن: 61975388-021 (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 16:00)
ایمیل: far.shakeri@tic.sharif.edu

سیستم آموزش

سیستم پرداخت

افراد

تقویم آموزشی

کتابخانه مرکزی

سامانه یادگیری

شیوه نامه ...

دروس اینترنتی

فارغ التحصیلان

انتقاد و پیشنهاد

برنامه ها