درباره ما

حسابداری دانشجویی

اطلاعیه ها و اخبار

ضوابط و مقررات

فرم ها

فناوری اطلاعات

پیوندها

تالار افتخارات
| | | | | | | |

آموزش یکسان، ارزشیابی یکسان

سوالات متداول مالی
99-9-18 تاریخ بروزرسانی
1.برای اولین بار قصد ورود به سایت را دارم، نام کاربری و کلمه عبور من چیست؟
•نام کاربری کلیه دانشجویان شماره دانشجویی و کلمه عبور به صورت پیش فرض شماره ملی می باشد.

2. در صورت فراموشی کلمه عبور بازیابی آن چگونه است؟
• با مراجعه به سامانه مالی و انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور، کلمه عبور جدید به ایمیل سیستم آموزشی شما ارسال می گردد.

3. منظور از بسته اعتباری چیست؟
پیش از شروع نیمسال و در زمان اخذ واحد، دانشجویان با پرداخت مبلغ شهریه ثابت و به شرط نداشتن بدهی قبلی ، مجاز به اخذ واحد شده و برای پرداخت شهریه متغیر سه بسته اعتباری جهت اخذ واحد‌های درسی دریافت می‌نمایند.

4. آیا نمره منفی در بسته های اعتباری در میزان شهریه دانشجو تاثیر دارد؟
مبالغ بسته های اعتباری مربوط به شهریه متغیر همان ترم است و بر میزان شهریه (افزایش و یا کاهش) تاثیر ندارد و مبالغ بسته های اعتباری بر مبنای رتبه اعتبار کاهش یا افزایش خواهد یافت. به طور مثال اگر دانشجو با تاخیر 5 روزه شهریه را پرداخت نماید نمره 5- در سامانه به او تعلق می گیرد و مبلغ هر بسته ترم بعد دانشجو به میزان 5 درصد کاهش می یابد.

5. شرایط لازم برای عدم پرداخت شهریه ثابت ترم آخر چیست؟
اگر تعداد دروس باقیمانده جهت فارغ التحصیلی در نیمسال آخر فقط یک درس و یا تمدید پروژه باشد شهریه متغیر واحد درسی و 50درصد شهریه ثابت اخذ خواهد شد. ضمناً اگر دانشجو در هر نیمسال صرفاً اقدام به تمدید پروژه نماید، شهریه متغیر واحد درسی صفر و مبلغ 50درصد به عنوان شهریه ثابت اخذ خواهد شد و در صورتی که تمدید پروژه بیش از یک نوبت باشد، شهریه ثابت کامل اخذ خواهد شد.

6. پس از تسویه حساب در سامانه مالی مبلغ قبلی به عنوان بدهی نمایش داده می شود، علت بروز این اتفاق چیست؟
• در صورت عدم استفاده از گزینه "تکمیل فرآیند خرید" در پایان عملیات بانکی در سایت بانک، چنانچه مبلغ کسر شده پس از 72 ساعت توسط بانک مرجع به حساب شما عودت نگردد می بایست با اخذ مدارک مستند از بانک جهت ثبت پرداخت خود به صورت حضوری مراجعه نمایید.

7. فرآیند مجاز شدن پروفایل آموزشی پس از تسویه حساب مالی چگونه است؟
• پس از پرداخت مبلغ محاسبه شده به عنوان هزینه، در صورت عدم وجود بدهی قبلی سامانه مالی به صورت اتوماتیک مجاز می گردد.

8. علت غیر مجاز بودن سیستم آموزشی با توجه به تسویه حساب مالی چیست؟
• با توجه به فرآیند اتوماتیک مجاز گردیدن پروفایل در سامانه مالی، دانشجویان با مراجعه به سایت آموزشی خود می توانند سایر علت‌های غیر مجاز بودن خود را مشاهده نمایند.

9. شرایط لازم جهت اخذ گواهی برای دریافت ریز نمرات از اداره کارنامه چیست؟
دانشجو متقاضی می بایست پس از تسویه حساب مالی جهت دریافت گواهی خود به کارشناس امور شهریه مراجعه نماید.

10. شرایط پرداخت شهریه دانشجویان مهمان از پردیس بین الملل کیش چگونه است؟
• دانشجویان می بایست شهریه ثابت خود را در دانشگاه مبداء و شهریه متغیر خود را در دانشگاه مقصد در بازه زمانی مقرر پرداخت نمایند.

11. علت عدم نمایش کارت امتحان چیست؟
• در صورت عدم تسویه حساب مالی و آپلود عکس در پروفایل آموزشی دانشجو قادر به مشاهده و دریافت کارت نمی باشد.

12. نحوه اطلاع از جزئیات هزینه ها و پرداخت های صورت پذیرفته چگونه است؟
• با مراجعه به سامانه مالی و انتخاب گزینه کارنامه مالی از منوی گزارشات مالی، می توانید نسبت به مشاهده کلیه جزئیات هزینه و پرداخت به تفکیک نیمسال اقدام فرمایید.

13. فرآیند مالی درخواست های (مرخصی تحصیلی، حذف نیمسال، انصراف از تحصیل و فراغت از تحصیل) چگونه است؟
• دانشجویان می بایست پس از تکمیل درخواست مربوطه، جهت بررسی وضعیت مالی و دریافت کارنامه مالی به کارشناس امور شهریه مراجعه نمایند.

14.آیا شهریه در هر سال تغییر می کند؟
• شهریه هر سال تحصیلی بدون احتساب هزینه خوابگاه، غذا، بیمه و... به‌صورت علی الحساب، متناسب با افزایش هزینه‌های پردیس و شاخص تورم سالانه با پیشنهاد رئیس پردیس و تصویب شورای راهبردی پردیس در چهارچوب مصوبات هیأت امناء تعیین می گردد.

* در صورت نیاز به برقراری ارتباط یا وجود هرگونه سوال و ابهام، شما می توانید با ایمیل یا تلفن زیر تماس حاصل فرمایید:
تلفن: 61975388-66166014-021 (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 14:30)
ایمیل: a.esfandiari1362@gmail.com

سیستم آموزش

سیستم پرداخت

افراد

تقویم آموزشی

مرکز آموزش های الکترونیکی

کتابخانه مرکزی

فارغ التحصیلان

انتقاد و پیشنهاد